środa, 28 sierpnia 2013

The smell of her perfume-kontynuacja - 9, ciąża

2 tygodnie później
-Te bóle spowodowane są ciążą.-Lekarz powiedział to z obojętnością w oczach
-Co?! jak to możliwe?! Przecież ja jestem chora!
-ale nie jest pani bezpłodna.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-Kochanie, musimy porozmawiać-Powiedziała to tak poważnie i z takim przerażeniem w oczach, że od razu do niej pobiegłem.
-Tak?-zapytałem ciekawy.
-Wież dobrze, że anorektyczki mogą zajść w ciąże.
-tak ale to jest praktycznie nie możliwe.-Do czego ona zmierzała?
-No więc... Ja, ja jestem w ciąży...-powiedziała cicho.
-Co? ale to przecież nie możliwe! Jesteś chora! To bardzo dla ciebie niebezpieczne!-Świat nagle mi zawirował. Widziałem tylko małe poruszające się punkciki,w śród nich stała załamana Chach. Straciłem rachubę czasu. Chciałem mieć dziecko, ale jeszcze nie teraz. To za wcześnie. Chache jest chora. To jej na pewno zaszkodzi. Przypływ myśli z każdą minutą coraz bardziej mnie załamywał.Usiadłem powoli na łóżku. Załamałem ręce. Zacząłem krzyczeć. Kiedy już było tak dobrze, ciąża wszystko zepsuła. Przecież ona jest taka młoda! Za młoda na matkę! Poczułem zimny dotyk jej drobnych rąk. Wędrowały po moich plecach coraz niżej. Objęła mnie. Jej czerwone usta do tchnęły chwilą mojego czoła.
-Poradzimy sobie kochanie. Nasze życie to taka gra, którą musimy wygrać.-Powiedziała słowa, które z czasem, pomogły przezwyciężyć jej chorobę.
-wiem... 

5 komentarzy:

  1. Super opowiadania .!
    Ciekawe i to bardzo.
    Będę tu często zaglądała!
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    malinkowo-truskawkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Fajnie <33 Zacznę czytać 1 rozdział ; **
    Zapraszam takżę do mnie ; * Mam nadzieję że ci się spodoba http://the-chosen-to-fight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne *.*
    Czekam na next
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :D

    http://wwithmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

i jak? podoba się? ;) Skomentuj, i przekaż mi co myślisz ;D

Snow Leopard Print Pointer