niedziela, 18 sierpnia 2013

The smell of her perfume-kontynuacja - 5

     Obudziłem się wcześnie. Bardzo wcześnie. Za wcześnie by pytać, a już szczególnie by odpowiadać.
To był ciężki dzień.
     Ona jeszcze spała. wyglądała tak bezbronnie, tak pięknie. Włosy ułożyły jej się w artystycznym nie ładzie. Przykrywały większość twarzy i najwyraźniej utrudniały jej oddychanie. Poprawiłem je, delikatnie by się nie obudziła. Była blada i zmarznięta. Wstałem z łóżka i powoli podszedłem do szafy. Wyjąłem kolejny koc. Wróciłem i przykryłem ją.
     Poszedłem do kuchni. kątem oka spojrzałem na zegarek. Była dopiero 6.30. Skierowałem się w stronę lodówki. Nie mogłem zapomnieć o wczorajszym wieczorze.-Co ona chciała mi powiedzieć? Czy zdołam jej pomóc? Czy to coś poważnego?- Te pytania dręczyły mnie od zaśnięcia.
     Wyjąłem ser. Zamyśliłem się i upuściłem go prosto na śpiącego pod stołem kota. Ten rozdarł się. podrapał mnie po nodze po czym znów poszedł spać. Pobiegłem do pokoju sprawdzić czy Chache się nie obudziła. Spała mocno. Zacząłem się aż zastanawiać czy nic jej nie jest.
     Wróciłem do kuchni. Włączyłem patelnie. Rozlałem po niej olej. Chciałem zrobić naleśniki. Ona uwielbiała naleśniki.
     Gotowe jedzenie przystroiłem najpiękniej jak umiałem. Nie wyszło mi to za dobrze, ale byłem przekonany, że jej się spodoba. Tace zaniosłem jej do łóżka. Chach już nie spała.
-Witaj, kochanie.-uśmiechnąłem się jak, najszczerzej umiałem. Po mimo radosnego wyglądu, w duszy bardzo się martwiłem, a w głowie mi szumiało.
       

5 komentarzy:

  1. ciekawa treść, lecz jest kilka błędów ^^ ale ... mi się podoba ^.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz ;) jak zaczęłam czytać to nie mogłam przestać +obserwuję i chcę więcej!

    Liczę na rewanż ;P
    Carolllines.blogspot.com

    za każdy kom=kom
    i obserwację=obs.

    ZAPRASZAM!!

    Carolllines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki jasne że wpadnę na bloga ;b ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;3

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

i jak? podoba się? ;) Skomentuj, i przekaż mi co myślisz ;D

Snow Leopard Print Pointer