piątek, 18 października 2013

Wstęp. Ciekawe początki :)

   Jak widzicie na blogu zaszło wiele zmian :P Usunęłam, niektóre zakładki, a parę dodałam :) Z listy stron zniknęły ,,cytaty'' , ,,inne'' i ,,wszystko'', a w zamian pojawiło się ,,kolorowo zakręcona'' i ,,pozostałe''. (Posty, które umieszczone były w usuniętych zakładkach zostaną przeniesione do ,,pozostałe'' ) Zmiany zostały spowodowane tym, że jak wykazała moja ankieta 65 % Was woli czytać blogi typu ,,pamiętnik'', a jedynie 35 %  opowiadania. Stworzyłam więc kolejną zakładkę aby podnieść liczbę wyświetleń na blogu.                    Postanowiłam jednak nie usuwać opowiadania ani go nie zawieszać. HISTORIA LOUISA BĘDZIE DALEJ KONTYNUOWANA. W tej zakładce będę pisała o moim ,,jakże interesującym'' życiu ale również o wielu ciekawych i inspirujących pomysłach. :) Jeśli pomysły nie będą mojego autorstwa pod postem będzie widniała nazwa witryny z której je pobrałam/ściągnęłam. Postaram się jednak aby takich przypadków nie było, a na blogu widniały jedynie moje dzieła :P

   Teraz trochę o mnie i o moim życiu. :P Więc tak jestem Natalia, mam 12 lat. (wiem, wiem co możecie sobie pomyśleć: Ale gówniara ;d ) chodzę do 6 klasy i niedawno pisałam próbny egzamin, ;_; który nie poszedł mi najlepiej...  Trenuje taniec nowoczesny. Słucham takich zespołów i wykonawców jak: Metallica, Nirvana, Imagine Dragon,  Nickelback, Masajach, Lady Pank,  Little Mix, Grubson i trochę Pezetu, Seleny Gomez, The Wanted i One Direction. Jak widzicie nie ograniczam się do jednego typu muzyki xd. Moimi zainteresowaniami są: jazda konna, rysowanie, (pod spodem parę rysunków), kocham zwierzaki i taniec no i bardzo lubię śpiewać ale niestety słoń nadepnął mi na ucho ;( Nie wiem co tu jeszcze napisać aby was nie zanudzić :) mam tyle pomysłów... W każdym razie posty na pewno będą bardzo ciekawe :)
Ech jak to się obraca? xd
No nic poznajecie tą postać?

Ale się wydłużyła? xd Wiecie kto to?

12 komentarzy:

  1. Fajne rysunki. Nie wiem kto to. Ty i 12 lat? Niemożliwe. Ale witaj w grupie dwunastolatek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja to rysowałam :P chcesz to mogę Ci to jakoś udowodnić xd

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog, widzę że masz wiele zainteresowań:) Cóż życzę ci wiele czasu w przyszłości aby to wszystko ogarnąć. Ja mam 15 i już nie wyrabiam:P
    http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysujesz, zazdroszczę talentu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam tego bloga od pewnego czasu można powiedzieć, że od początku chyba...I na prawdę trudno mi uwierzyć , ze masz 12 lat ja bym ci dawała 15 czy w tych granicach.. :P
    Też rysuje więc pozwolisz, ze ściągnę pomysł z twojego pierwszego rysunki i sobie taki narysuje tylko ołówkami :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Ja i tak go przerysowałam z... skoro i tak nie zgadujecie xd to z Roszpunki z bajki Zaplątani :) tylko go trochę ,,podrasowałam'' :P

      Usuń
  5. poznałam, że to Roszpunki ;-)
    super rysunki i blog. będę zaglądać częściej. obserwujemy? ;-)
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog !
    już obserwuję i czekam na rewanż ! ;-))
    http://camode.blogspot.com
    :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! <3
    Postać, chyba z zaplontanych XD

    Zapraszam do mnie ;)

    www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz Talent !!
    Sama bym chciała taki mieć :)
    http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz oryginalny sposób rysowania :)
    Im wcześniej zaczniesz pisać tym szybciej wychwycisz błędy i je skorygujesz:)

    OdpowiedzUsuń

i jak? podoba się? ;) Skomentuj, i przekaż mi co myślisz ;D

Snow Leopard Print Pointer