piątek, 17 stycznia 2014

,,Netomania'' opanowuje internety D: #2

   Ten post będzie dalszą częścią poprzedniego, jeśli ktoś go nie czytał tu jest link: <KLIK>
Ech... Od czego tu zacząć? ;V Coraz więcej osób ,,żywi się internetem'' Po co? Teraz nie liczą się umiejętności ale ilość znajomych na fejsbuku ;< Drażni mnie to, bo w końcu czy za 10 lat ktoś będzie pamiętał ile kto miał lajków na Asku?
                        STOP!
Ogłaszam iż rozpoczynam strajk! :P Pomożecie mi? ;3
       A o to, lista! 10 najlepszych zajęć, którymi można zabić czas, stracony przed komputerem! :P
1.Ćwicz, Twoje ciało jest świątynią, a na pewno będziesz miał/a z tego lepsze rezultaty niż z siedzenia na tyłku!
2.Spotykaj się ze znajomymi! Na pewno uzyskasz lepsze relacje rozmawiając z nimi niż pisząc sms :)
3.Załóż swój własny dziennik. Pisz w nim wszystko, zapisuj każdy dzień, każdą chwilę, każdy pomysł. To będzie Twój zeszyt, nie musi być piękny, tylko Ty go będziesz czytał/a. Może znaleźć się w nim wszystko, ulubione piosenki, Twoja twórczość...? :)
4.Rób to co kochasz, zapisz się na jakieś zajęcia? Realizuj własne marzenia!
5.Spotkaj się ze znajomymi, stwórzcie swoje własne pudełko wspomnień. Znajdzie jakąś skrzynkę, schowajcie tam wszystko co kojarzy się Wam a Waszą przyjaźnią, a później to zakopcie albo gdzieś schowajcie! Za parę lat, może to być super doświadczenia! :D
6.Zadbaj o siebie! Urządź Sobie godzinę relaksu! (bardziej dla dziewczyn) Maseczki , peelingi...
7.Coś dla wielbicieli książek: Wypożyczcie jakąś ciekawą lekturę! To na pewno będzie zajęcie na długie godziny! :D A o to parę przykładów ciekawych książek:
•,,Wiedźmin'' (wszystkie części)
•,,Igrzyska śmierci'' (cała trylogia)
•,,Nieśmiertelni'' (saga)
•,,Hobbit''
•,,Dary anioła''
•,,Kwiaty na poddaszu''
Każdy znajdzie coś dla siebie :P
8.Bierz udział w konkursach! :D Nie tylko przestaniesz się nudzić ale też możesz coś wygrać :P <link do różnych konkursów>
9.Idź na spacer, świeże powietrze dobrze Ci zrobi :P
10.Zagraj w grę, nawet planszową, taka npo co niedzielna relacja z rodziną na pewno poprawi lun ulepszy Wasze kontakty :D

Co Wy o tym myślicie? Mam racje? Czy może  nie? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? :D Piszcie w komentarzach :P

Piosenka na dziś: Pitbull - Timber ft. Ke$ha

9 komentarzy:

  1. Tak masz racje, dzisiaj ludzie są strasznie uzależnieni od neta. Fajne pomysły, jak spędzić czas.-ja mam jednak swoje własne sposoby ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://moje-sos.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że przeczytasz. Jak nie masz czasu to włóż w zakładkę i zobacz kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdecdowanie lajki na asku,a szczególnie dzieciaki zabijające się o każde 5 jest czymś co mnie przeraża:) Do książek dodałbm też cykl "Miecz Prawdy" Terrego Goodkinda, naprawdę polecam ^^ Jak najbardziej popieram przesłanie!
    http://wiedzminskiesiedliszcze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza rada jest dla mnie na STO PROCENT XD
    http://nowe-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pierwszej rady - zgadzam się w stu procentach. ;3
    Co do piosenki - uwielbiam ją. ^^

    "Im bliżej nam do dorosłości, tym bardziej chcemy pozostać dziećmi". - bardzo życiowy, jak i zgodny cytat. ^^

    zapraszam do mnie :3
    http://chizu-chan-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak patrze po znajomych to mają oni po kilkaset znajomych na portalach społecznościowych. Nie rozumiem po co im tyle, bo przyjmują wszystkich bez różnicy czy są to znajomi czy obcy ludzie.
    Podałaś bardzo ciekawe propozycje książek. Ja bym jeszcze dorzuciła książki Simona Becketta oraz coś o Sherlocku Holmesie
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że masz rację :) Jednak dziś trudno spotkać osobę, która nie ma Internetu i z niego nie korzysta. Coraz więcej jest tzw. "noł-lajfów", którzy całe życie poświęcają facebookowi, askowi, blogowi i innym internetowym rozrywkom. Ma to mnóstwo skutków ubocznych, ale o tym przekonają się oni za jakiś czas. Podałaś bardzo dobre pomysły, jak wypełnić wolny czas, ja głównie czytam książki i jeżdżę konno, czasem wychodzę gdzieś z przyjaciółkami.
    Piękny nagłówek ;3
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację co do pierwszej rady zgodzę się z toba na 100 % .Bardzo dobre pomysły dałaś , jak wypełnić wolny czas .;-) Wydaję mi się że ludzie sa uzależnieni od neta i tego się nie zmieni Super blog , świetnie piszesz :3 POLEcam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Trening ciała to jednocześnie relaks dla umysłu, z czego wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy. Ja po ostrym (lub czasem nieco mniej ostrym:) zrezaniu się na siłowni, zawsze wychodzę do domu z lżejszą głową.

    OdpowiedzUsuń

i jak? podoba się? ;) Skomentuj, i przekaż mi co myślisz ;D

Snow Leopard Print Pointer