czwartek, 2 października 2014

Inwazja:Prolog

       -Wiesz co wtedy widziałam? Ciemność. Oślepiła mnie.
-...
-Wiesz co wtedy słyszałam? Ciszę. Ogłuszyła mnie.
-...
-Wiesz co wtedy czułam? Strach.
-Strach? Co on uczynił? Co się stało?
-Umarłam.
*********************************************************
      Pamiętam ją. Często spacerowała. Kroczyła sama, dumna z podniesioną głową. Mimo to wiedziałam, że środku była pusta, wyczerpana. Wędrowała, po ciemnych uliczkach, sama zamknięta w sobie. Nie widziała świata poza wyobraźnią, to było jedyne co miała.  Z każdym dniem, uciekała dalej i na dłużej. Obserwowała zmianę pór roku, otoczenia, ludzi. A ona sama, jakby zastygła. Zatrzymało ją to czego tak nienawidziła. Zatrzymali ją ludzie, zatrzymał ją świat. Aż pewnego dnia nie wróciła.

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobało zwłaszcza, że pisze wiersze. Na pewno będę częściej wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie przeczytałam tylko ten prolog ale już jestem zachwycona! Kiedy następne posty?

    OdpowiedzUsuń

i jak? podoba się? ;) Skomentuj, i przekaż mi co myślisz ;D

Snow Leopard Print Pointer