środa, 13 listopada 2013

Stworzona dla mnie-17

   Musiałem działać szybko. W głowie miałem mętlik. Głosy stawały się coraz wyraźniejsze, a kroki zdawały się być stawiane coraz bliżej. Czułem jak napięcie wzrasta, a sam staje się coraz bardziej nerwowy i wystraszony. Włosy jeżyły mi się na rękach, a nogi uginały pod ciężarem ciała, dłonie zaczynały drżeć. Przez chwilę zdawało mi się, że temperatura w pokoju wzrasta. W przeciągu paru sekund na policzkach wyskoczyły mi rumieńce, czułem napływający pot. Ta chwila dłużyła się w nieskończoność, miałem wrażenie jak by trwała już od ponad dziesięć minut, kiedy nie minęła nawet jedna. Czułem się jak bym czekał na wyrok śmierci, na jakiś niewłaściwy osąd, któremu muszę być posłuszny, a przez, którego nie mam żadnych praw, czy władzy nad własnym życiem.
    Usłyszałem skrzyp drzwi, zaraz po nim klamka obsunęła się w dól, a z drugiego pomieszczenia do pokoju weszły trzy postacie. Odruchowo spojrzałem na ziemie i lekko się skurczyłem pod wpływem hałasów. Nie chciałem zobaczyć twarzy moich prześladowców. Wystarczyło mi, że sobie je wyobrażam. Spojrzałem na ich buty. Jeden miał sznurowane, ciemne, glany, drugi zwykle adidasy, ostatni jednak miał... Szpilki? Tak, wysokie, czerwone szpilki. Posiadała je najwidoczniej kobieta, zgrabna kobieta. Nogi miała szczupłe, po czym można było poznać, że sama na pewno jest zgrabna. Moje zdziwienie przeważało, musiałem dowiedzieć się do kogo należą te seksowne nogi.

    Podniosłem głowę, mój wzrok skierował się na pierwszego mężczyznę. Był wysoki, lekko otyły, chociaż... może bardziej umięśniony niż gruby? Jego długie, ciemne włosy wrzuciły mi się w oczy. Dokładnie mu się przyjrzałem. Miał pulchny, okrągły nos, wzrok wlepiony we mnie, patrzył się spod szkieł grubych, czarnych okularów. Jego wzrok przeszywał mnie na wylot, czułem jakby się ze mnie naśmiewał. Miałem wrażenie, że skądś już znam tego mężczyznę. Drugi natomiast, był w porównaniu do niego niski. jego krótkie włosy, ukryte były pod czapką. Ciemne oczy chłopaka, przyprawiały mnie o dreszczy. Jego wyłupiasty wzrok robił na mnie ogromne wrażenie. Na dłoniach miał grube rękawiczki, po co mu one w połowie wiosny? Nie zdążyłem mu się dokładnie przyjrzeć ponieważ głos kobiety rozproszył moja uwagę. Był płynny i delikatne, mówiła jak by z wyczuciem, z wyrazem litości, kiedyś już go słyszałem, byłem tego pewny. Z każdym kolejnym słowem przez moje ciało przechodziło miliony dreszczy. Dźwięk wyrazów jakby rozpraszał się i mnożył w mojej głowie. Każda sylaba przypominała mi kolejne wspomnienie, każda litera przelatywała mi pomiędzy oczami. Mimo to nie rozumiałem żadnego słowa.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Wiem, że strasznie krótki rozdział ale to tylko dlatego, że próbuje wpaść w Wasze gusta i zastanawiam się czy mogę dodać do tego opowiadania część fantasy? Mam całkiem fajny pomysł, ale nie wiem, czy Wy wolicie romanse, fantasy, a może coś jeszcze innego? Napiszcie w komentarzach co chcielibyście zobaczyć w następnych rozdziałach :) Mogę również zostać przy pierwotnej wersji czyli romans, Louis, Chach, Luna itp. ale mogę spróbować również dodać parę Nowych postaci i spróbować uzyskać z tego romansidła opowiadanie fantasy :) Ale to zależy tylko od Was bo mi jest obojętnie, a wasza opinia się dla mnie bardzo liczy :P To jak? Wasza decyzja :P 

18 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam czytać Dramaty ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo fajny blog <3 obserwuję ^^
    zapraszam do mnie: http://welcome-to-the-jungleee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że fantasy idealnie się wpasuje i rozkręci całą akcję!
    Zapraszam na nowy post!
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantasy napewno dodałoby jeszcze większy klimat opowiadaniu. Świetny pomysł.
    Notka mogłaby być troszkę dłuższa, a tak poza tym, jak zawsze świetnie :)

    http://niezwykledziewczynyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny szablon, treść też ok. Zwolenniczką fantasy nie jestem (pomijajac Kurta Vonneguta), ale wszystko zależy od Ciebie :)
    Pozdrawiam!

    http://little-new-orleans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny nagłówek <3 i troszeczkę tu mroczno *o*

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo lubię czytać opowiadania. W dodatku już nie od początku.
    Dziś nie mam na to czasu. Ale mogę stwierdzić, że masz piękny nagłówek,fajny pomysł na strzałkę (ołówek) i te ruszające się obrazki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog *.*
    Przeczytałam ten rozdział, na prawdę fajny :) Niestety nie znam całej historii, ale myślę, że może kiedyś to nadrobię ;D Będę częściej wpadać :>

    Zapraszam:
    http://ogrod-pelen-kartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetnego bloga, świetnie piszesz :)
    Ciekawie, i wciągająco :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż trudno się oderwać, bardzo ciekawie piszesz ;D
    Myślę, że mogłabyś zaryzykować z tym fantasy - zawsze to coś nowego :D A może akurat okaże się strzałem w dziesiątkę? ;)
    Obserwuję + zapraszam do siebie - wszystkoinic3713.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja wiem czy taki krótki :) długie rozdziały trochę zniechęcają :D więc jest nawet ok :) w dodatku piszesz świetnie i mi się podoba
    Pozdrawiam ;)
    http://always-be-where-you-are.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow !
    To jest świetne :D
    Baaaaardzo ciekawe ^^
    Masz talent !
    + Fajny szablon :)
    www.believee-in-yourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lol. Muszę przyznać że zmieniłaś swój styl na lepsze. Teraz wydaje się to bardziej dopracowane.
    Ja tam jestem za fantastyką

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie piszesz ! zapraszamy do nas owszystkimioniczym-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie piszesz. Uważam również za bardzo zabawny pomysł z jedną pozytywną odpowiedź w ankiecie. Skomentowałam dlatego mam nadzieję że też skomentujesz :)
    http://verca-mhtf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ankiecie chodzi mi o to by sprawdzić ile osób czyta tego bloga regularnie :P Ile osób zaznaczyło odpowiedź, tyle czyta :) I jasne, wpadnę :)

      Usuń
  16. świetne opowiadanie miło się czyta. Uwielbiam tege typu opowiadania czekam na następną część!!!! Ciekawe co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy za odwiedzinki i zapraszamy ponownie ;)
    owszystkimioniczym-1.blogspot.com
    P.S Czekamy z niecierpliwoscią na kolejny rozdzial hehe ;) + Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

i jak? podoba się? ;) Skomentuj, i przekaż mi co myślisz ;D

Snow Leopard Print Pointer